Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

lørdag, desember 18, 2010

Jeg har fått en utordring hos Tove

 
Den lyder som her:

 * 4 tv program jeg ser på
* 4 ting jeg har gjort i dag
* 4 ting på min ønskeliste
og
* 4 ting jeg liker dårlig!

*****
1. Grey`s Anatomy
2. Prøver og se en og anna
episode med CSI
3. Nyheter
4. Jul på Månetoppen

*****
1. Har kjøpt julegaver.
2. Har spist middag fr kroa idag :)
3. Ha ete små snop :)
4. Har hatt en flot dag :)

*****
1. Harley Davidson
2. Ny data som har tastaur som virker :)
3. Et hode og en kropp som fungerer...
4. Garasje

*****

1. Falske "vænna"
2. surkat og sure folk :(
3. Lutefisk.
4. Ungdomman som trur de e
verdensmestra bak ratte...

Så sendes utfodringa til 4 nye :)


1 kommentar: