Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

lørdag, januar 15, 2011

Har laga mæ en "Jonny box" idag :)
Blomster er kjøpt på
Frydenlund bok
(som i disse dager legger ned :(
og på Små Gleder.
og noen har jeg stanset ut selv.
Båndet er fra Kremerhuset.
Perlene fra Små Gleder.
Bidet fant jeg på nette.
Papiret på boksen har jeg laget selv.
Stemplene har jeg hatt så lenge
så de aner jeg ikke hvor de kommer fra ;)

2 kommentarer:

  1. Flotte bokser du lager:) gleder meg til å se flere av de:)

    klem maya

    SvarSlett
  2. Så nydelig denne var! Bildet du har hentet på nettet er kjempelekkert!Flott,og skikkelig gjennomført boks!
    Klem,Janne

    SvarSlett