Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

lørdag, januar 08, 2011



Kjøper mine ark på Køpsvik Bokhandel og Små Gleder
Silkeband har æ kjøpt på Kremerhuset.
Bilder er funnet på nett.
Blomstene....ja den som husker det... :(

Er kommet i skikkelig hobby modus
det går unna på prigelsboksan :)
Men no e æ snart fri før julepapir egna tel boksan
så da får det vel bli noen vanlige jule-kort neste mnd ;)


4 kommentarer:

  1. disse var kjempelekre, flotte papir og motiver.
    klem:)

    SvarSlett
  2. Har du bynt med julekort allerede? Kanskje lurt egentlig, for før jul har man jo nok å heng fingran i... /Ida

    SvarSlett
  3. Hei :) Tusen takk for kommentaren på bloggen min ;)

    Er innom bloggen din hver gang du oppdaterer, men jeg er ikke noe flink med å kommentere....;( Er utrolig mye fint du lager ;))) Skulle ønske jeg var like kreativ, men her er det nok broderingen og strikkingen som tar meste parten av tiden min om dagene....

    SvarSlett