Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

tirsdag, januar 18, 2011

Juhuuuuuuuuuuuuuu

Trallalla
jeg er så håppende glad :)

Tenk at æ,
ja æ har vunnet :))))
æ bruke jo ikke å vinn...
men det må vær ei
lykkestjerna
 over oss nu før tia :)
Lillemann vinn på flax
gubben på ekstra
og æ hos
og dattra...
ja ho vinn ikke så mye,
men ho får goe karaktera
så d e like bra ;)



3 kommentarer:

  1. ha ha ha -Bra dattera får goe karakterer da! :))
    Gratulerer som vinner -Kjempehyggelig:))
    (-Fin box under her og!)
    Go klem. T

    SvarSlett
  2. Så herlig med vinnerlykke da - gratulerer! Bør kanskje legge inn en lotto også dere da;)
    Flott boks du har pyntet med herlige selvlagde papirer.
    Apropos hund, så har jeg aldri ønsket meg det jeg, men kom så kom jo denne søte krabaten flyttende for et års tid siden - og nå er jeg jo helt solgt;) Skal snart flytte ut, og det gruer jeg meg til. Man blir jo så knyttet til disse herlige personlighetene!
    Synd du har blitt allergisk da.
    Ønske deg en fin helg!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Idag fikk æ mail fra Papiravisen om at pakken e sendt :)
    Gler mæ som en onge tel og se :))))))))))

    SvarSlett