Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

lørdag, mars 26, 2011

Utfordring



VÅRLIG KORT MED ! ELLER FLERE FUGLA



Gule perler fra Kremmerhuset
Gul kartong fra Små Gleder
Blomster, sommerful  og ark fra utfordrings premie :)
Hvit perlekjede fra egen x-butikk

2 kort fikk æ laga på scræppetreffe idag
ellers blei d bare 2 påbegynte kort....
mange av oss hadde kort spærra idag :(

(korte har foresten ei super trivelig dama på jobb fått med bursdagsgaven sin :)

10 kommentarer:

  1. Hei
    takk for atdu var innom min nye blogg i går :) jeg tar nå runden i retur til dere .. Du verden du har laget mye fint, det "påskebildet" er jo bare hærlig med alle de rette fargene.. superfin blogg du har. Jeg legger meg til som følger av din blogg
    Ha en super søndag !
    Jørunn

    SvarSlett
  2. Nyyydelig kort du har laget :D
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :D
    Hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  3. Takk for at en hyggelig komentar på bloggen min,og jeg setter stor pris på at du vil følge med poå hva jeg lager=)
    Ønsker deg også en kreativ uke, også jeg kommer til å titte innom din blogg flere ganger=)
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så flott dette kortet var og så fint det ble med de søte blomstene på.


    Takk for din deltagelse hos Picture and Scrap.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  5. Så vårlig og flott bilde :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  6. Så fint et du har brugt billedet her med den gule faver

    Tak fordi du deltager hos Picture and Scrap. Håber du får lyst at deltage igen

    Lissy

    SvarSlett
  7. Super søtt kort! Bli med på give away'en min da....klæm

    SvarSlett
  8. Vårlig, søtt og flott! :)

    SvarSlett
  9. Nydelig vårkort. Har ikke fått laget noe av det bildet!!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Mye fint og kreativt her inne, så jeg legger meg til som følger av din blogg! :-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Så herlig og vårlig kort! Og så flott kombinasjon av de forskjellinge utfordringene!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett