Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

søndag, mai 06, 2012

♫♬♫ Jeg har vunnet ♫♬♫

Huraaaa
jeg har blitt trukket ut
med kortet jeg leverte inn på
 utfordringa:  bursdagsfeiring
Premien er ei blomsterpakke
og det kunne ikke ha passet bedre
er såååå fri for blomster.
Gleder meg sååå
 til å sjekke postkassa de neste dagene :)

.
.
.
hærlig

4 kommentarer:

  1. grattis! kjempefint kort :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye. Ikke rart du vant med det flotte kortet.:)

    Klem fra Meta

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse! Gøy! =)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  4. Grattis! :)
    Tar 250kr for et strikkepinneetui for rundpinner. :) Men har mer eller mindre bestillingsstopp nå før sommeren... Mye å gjør førtia. Men du får gjerne bestille hvis du vil åsså syr jeg når jeg får tid. :)
    Stort solsmil!!! :)

    SvarSlett