Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

søndag, november 11, 2012

Utfordring 5 nov 2012

Iiiiik æ hadde ingen kort til mann
da æ kikka i kort kurven min idag...
Så det det bar inn på kaos rommet
for å snekkre i hop en tag i full fart.
Billetten og mannen har jeg fått
i hemmeligvenn pakke.
Blomster tror jeg er fra Kort og Godt.

jeg deltar på utfordringen til
der jeg vant utfordringa forige runde
og venter i spenning på å se hva jeg har vunnet :)

1 kommentar:

  1. Kjempe flott herre kort. Takk for at du deltar på Kreative Hender`s utfordring ;-)Mvh Merete

    SvarSlett