Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

mandag, juli 29, 2013

Utfordring 22

Jeg deltar med dette fotoalbumet på følgende utfordringer:
 


nordsalten s utfordring
masse blomster



"Gammel" tante gutten min ble født på ny året og døpt nå i sommer
 et fotoalbum var allerede klart til han ♥
Pynta med litt bilder
fra barn dåpen inni :)
 har brukt både
 blomster, perler, sommerfugler, bil charms

Kjøper min hobby hos:
Kjøpsvik Bokhandel
Små Gleder
Panduro
Kort og godt
Storyteller
Papirgleder
Nille
 
Hos div. Hobby forhandlere på nett
og ellers der de har noe som frister ;)
Har også mye fra egen x-butikk.
Papirene jeg bruker nå
er kjøpt hos ei dame i Kjøpsvik privat
Noe av det som er brukt på dette kortet
har jeg fått i hemmelig venn pakke
Ønsker dere alle en fortsatt fin
og kreativ sommer
♫♬♫♫♬♫♫♬♫
 


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Nydelig albumforside! Takk for at du scrapper med NSHK!
    :) Karen Elise

    SvarSlett