Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

onsdag, november 06, 2019

Julekort i blått og hvitt

utradisjonell jul
(30 nov)
alt er lov
(30 mov)
Jeg deltar også på 50 kort utfordringen
og Papirdukkenes Jul
Fortsetter med mitt prosjekt med å bruke opp det jeg har til rådighet
i alle fall før jeg gjør de helt store innkjøpene ;)

6 kommentarer:

  1. Fin kombinasjon av motiv og dieser:9 Takk for at du deltar hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  2. Herlig julekort. Ingenting er bedre en og gå i skogen når trærne er dekket med snø... *drømmer*
    Er veldig imponert over at du klarer og bruke opp litt før gjør større innkjøp. Lovte meg selv det jeg og, men da sluttet jeg og scrappe og handlet dobbelt... Så da sier jeg fri flyt i håp om og scrappe litt mer igjen.. *flirer*
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Skikkelig vinterstemning i skogen. Flott motiv og fine trær.
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  4. For ett herlig stemningskort! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Hvitt og blått er en vakker fargekombinasjon. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrap the rainbow 🌈DT May-Runa🦋

    SvarSlett