Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

fredag, februar 07, 2020

Konvolutt kort

Fikk lyst å prøve meg på et
 konvolutt kort etter inspirasjon på en  snap  ;)
Fortsetter å bruke det jeg har liggende
 før jeg kjøper noe nytt i papir +  + 
Dette kortet skal sendes
 til ei av mine favoritt venninner
 som æ e veldig glad i, ho e glad i lilla
og ho trenger litt oppmuntring
Det var i hovedsak ikke laget for å være med
 i noen utfordringer,
 men nå dukker det jo opp flere som den kan passe i :)
Så jeg deltar på utfordringene til:
Min favoritt
28/2
Til kvinnen
Noe med hjerter 
Noen du er glad i
Kjærlighet
noe til dame med hjerte

Jeg har brukt 3 konvolutter
og reste papir.
Det var egentlig flaggermus på dette papiret
men æ tegna sommerfugler og hjerta over over
Laget en lomme som æ fylte med 
utstansa hjerter og blomster i




3 kommentarer:

  1. Så stilig konvoluttkort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett
  2. Sikkelig fint kort! Mange flotte detaljer. Tusen takk for ditt bidrag i utfordringen hos oss i kreativ scrapping. DT May-Runa

    SvarSlett