Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

lørdag, mars 28, 2020

Konvolutt kort

kort til barn

Emina syntes konvolutt kortet som bestemoren fikk av meg
 var så spennende at ho måtte få sitt eget.
Blei rene sanse boka ;)

Fortsetter mitt prosjekt med å bruke det papiret jeg har
før det blir kjøpt noe nytt.
Funker fint det, har mye rester

(Bildene mine forsvinner, måtte legge de inn på nytt)





Hvorfor forsvinner ildene mine????
noen som vet

Laget 2 tag lommer i toppen av 2 av konvoluttene
(skapell er tingen)
Lilla konvolutt fylt med diverse diecut
Limte et kort på den siste konvolutten



1 kommentar:

  1. Herlig kort/bok! gøy å lage litt ekstra til de små også så de lærer å sette pris på estetikk:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett