Lille`s hule /Bua design


Lille`s Hule er stortsett en utfordrings blogg ♥

Men ett og anna innlegg utenom utfordringer vil nok også dokke opp :)


Bua♥design.

Setter pris på ros eller ris eller bare en kommentar :)

♫♬♫♫♬♫♫♬♫
Ønsker dere alle et flott og kreativt år
♫♬♫♫♬♫♫♬♫

mandag, januar 10, 2022

Mitt liv i 1987/88

Siden 1987/88 og fram til 2021
har jeg tatt rede påen liten brøk del av det som ble produsert 
første året på videregående skole
Hvorfor jeg egentlig havna på "kunstner skola"
har æ vel egentlig aldri skjønt sjøl...
Å hva alt dette er...ja det aner jeg ikke.
Batikk
Vi tegna ekstremt mye...
å æ som ikke kan tegne engang.
En av oppgavene var å tegne, så male, så sy et bilde i 3D
Kanskje æ har bildet om æ leite godt ...
Laget en stor klovn i tre og tekstiler.
Den "levde" til en gang på 90 tallet...
Vet ikke om det finnes bilder av den...
Men utrolig greie lærere var det på Solhaugen.
Ny oppgave med å tegne "noe" med blyant, kull, kritt, maling, 
så skulle det overføres til stoff - batikk - farging.
Mitt hus ble aldri ferdig farga. 
Husker ikke oppgaven, men disse fikk jeg sån skryt  av
og var kjempe fornøyd selv.
Disse er vel noe av de få tingene jeg har tatt rede på.
Mønster klart for sy oppgaven
Oppgave var å lage noe i pleksiglass.
Jeg laget klokker, mange klokker
Mal bort noe du har funnet i et ukeblad
Elska å bare sitte å skrible til disse oppgavene, 
som æ ikke aner hva heter.
Denne klokka ble laget og hang på kjøkkenet til mine foreldre
 til de fløtta i 2005
Fikk skryt for fjellan, men det øvrige var ikke så bra...
Skisser til klovne prosjektet
Skisser til et forhengs oppgave
finn et motiv i et ukeblad - mal det
Et stort vegg teppe ble sydd ut fra denne skissa. 
Det hang i klasse rommet
Skolebevis og busskort



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar